Kalite Yönetimi
14 Nisan 2025

Dilan BAKIR
Kalite Yönetim Birim Sorumlusu 
Görev ve Sorumlulukları

 

1.Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) ADSH çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunun sağlanması

2. Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaların takip edilmesi

3. Öz değerlendirmelerin yönetilmesi

4. İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçlerin yönetilmesi

5. Uygunsuzluklara yönelik kalite iyileştirme faaliyetlerinin yürütülmesinin koordine edilmesi

6. Risk yönetimine ilişkin süreçlerin yönetilmesi

7. Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaların (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması gibi) yönetilmesi

8. SKS ADSH çerçevesinde dokümanların yönetiminin sağlanması

9. Kalite göstergelerine yönelik süreçlerin yönetilmesi

10. SKS ADSH çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılınması

11. SKS uygulamasına yönelik bölüm kalite sorumluları ile koordineli çalışılması

12. Kalite Yönetim Sistemi dokümantasyonu hazırlanması/hazırlatılması, gözden geçirilmesi, genel koordinasyon ve denetiminin, kontrolünün yapılması, Kalite Yönetim Sistemi’nin dinamik, sürekli, yenilikçi, gelişimci bir şekilde yaşatılmasının sağlanması

13. Diğer komiteler ile koordineli olarak çalışılması

14. Yılda en az dört kez toplanılması

15. Tüm çalışmalar kalite koordinatörü yönetiminde yapılır.